Thursday 17 August 2017

60 Sekunders Binära Options System 90 % Itm


Kraftfull 60-sekunders binär optionsstrategi MOSCA-författarens uttalande. Systemet syftar till att leverera 90 ITM-vinstfrekvens. Den här strategin har blivit populär bland de 60 sekundära binäralternativen näringsidkare och på grund av efterfrågan från handlare har vi gjort en engelsk version av det s instruktioner Hope Du tycker om det. TESTED Jag har testat det bara en dag, igår Resultat 12-3 Jag är inte här för att stödja denna strategi men bara dela den eftersom jag tyckte det var ganska trevligt, baserat på mitt korta test. Författare av denna strategi lovar 90 ITM om Regler följt Eftersom allt var på spanska tog jag tid att förstå reglerna med översättningar och öva de här reglerna för att se till att jag förstod det korrekt innan de skickades online. Först läs de översatta reglerna, följ sedan på videon för att se hur författaren tog handlar, Det kommer att klargöra dig .- Pris och 3-period EMA bör placeras ovanför EMA 10 mittlinjen Bollinger Bands och RSI och MACD är överköpt område För MACD över noll och RSI över 50.- Vänta på pricen E stearinljus och EMA 3 EMA korsar de 10 perioderna centrallinjen Bollinger Bands MACD är i färd med att korsa det negativa området från det positiva området eller flytta i den riktningen som RSI är att korsa linjen 50 från den övre nivån. Så snart pris och 3 EMA berör den gröna linjen .- Pris och 3-period EMA bör ligga under EMA 10 mittlinjen Bollinger Bands och RSI och MACD är i negativt område För MACD under noll och RSI under 50.- Vänta på Prislys och EMA 3 EMA korsar de 10 perioderna centrallinjen Bollinger Bands MACD är i färd med att korsa det positiva området från det negativa området eller flytta i den riktningen som RSI är att korsa linje 50 från botten uppåt. Så snart pris och 3 EMA berör den gröna linjen. En engelsk översättning av strategin. Original spanska versionen. TESTED Jag har testat det bara en dag, igår Resultat 12-3 Jag är inte här för att stödja denna strategi men bara dela den sedan jag Fann det ganska trevligt, baserat på mitt korta test Autho R av denna strategi lovar 90 ITM om regler följde Eftersom allt var på spanska tog jag tid att förstå reglerna med översättningar och öva dessa regler för att se till att jag förstod det korrekt innan jag skickade det online - DEMO DET FÖRE ATUCH ANYTHING REAL. tradesmart 05 nov 2014. Det låter helt klart bra Kommer testa det själv och meddela mina resultat i en veckos tid. SyndicatedTrader 05 sep 2016.Hjulkollega binära optionshandlare, jag vill dela med dig ett indikatorsystem som jag hittade förra veckan som visar mycket av Löfte Initial backtestning och begränsad levande handel visar att detta system är 90 ITM-5 om alla regler följs. DISCLAMER Jag ÄR INTE SKAPEN AV DETTA SYSTEM Jag hittade det för en vecka sedan och på grund av den höga noggrannheten jag Ville dela det med er alla så snälla fråga mig inte om att ändra något eller lägga till eller ta bort de enskilda indikatorerna som utgör detta system jag är ingen programmerare och hade ingen aning om hur man gör det ändå. nackdelar Ists med 6 huvudindikatorer som vid användning tillsammans skapa ett mycket kraftfullt och exakt system och 1 ytterligare indikator som berättar hur mycket tid som är kvar till en stor nyhetshändelse som kan påverka resultatet av ett av dina affärer. Enligt skaparen av detta Systemet rekommenderar han att använda ENDAST följande valutapar Nu säger det sig inte att det vann t att arbeta med andra par, men det är de mest exakta. Hur installeras systemet. Detta system var utformat för att användas på 1M-diagram med 5 minuter Utgångstider Det kommer att fungera på högre tidsramar, men gör det på egen risk. NOTERA ALLA INDIKATORER SKALL ANVÄNDAS MED SÄRSKILDA INSTÄLLNINGAR. 1 Välj en för rekommenderade valutapar och ladda diagrammet. 2 Ladda indikatorerna till diagrammet som visas i Bilden nedan.3 Förutom de använda färgerna, som helt och hållet är upp till dig att byta till en färg du vill, rekommenderar jag att du gör en liten ändring i OBV-indikatorn. Det kommer att hjälpa till med tydlighet och hålla diagrammet så rent som möjligt. Bilden bel Ow för att se ändringarna att göra Efter att du gjort så borde du se ändringen det gjorde på ditt diagram. Håll dig till standardinställningarna. Jag nämnde indikatorerna ska användas med standardinställningen men det finns en ändring som jag gör till RSILiDo-indikatorn By Standard är RSI-nivåerna inställda på 75 25 och 65 35 Om du har varit i handelsspelet i mer än en dag, vet du allt för bra 75 25 eller till och med 70 30 RSI-linjerna lämnar mycket mer utrymme för prisrörelse, Fler gånger än inte i motsatt riktning du behöver det att gå jag hittade genom flera OTM-affärer Ej på demokonto heller att dessa nivåer ger dig med till många möjliga dåliga affärer. Min personliga preferens är 90 10 och 80 20 Jag har funnit det med Dessa nivåer kunde jag filtrera bort många möjliga dåliga affärer och det ger mig bättre odds för att vinna handeln om RSI-linjen är på dessa högre lägre nivåer. Se diagrammet nedan.4 Som du kan se är det inte ett hårt system att ställa in Upp Vid denna punkt ska alla indikatorer laddas t O ditt diagram och du borde titta på ett diagram som liknar det som visas nedan. Hur använder du systemet. LÄMNA PUNKTEN NÄR NÖDVÄNDIGT. Innan jag förklarar hur man använder systemet kan jag ta upp några frågor som jag är säker på att många Av dina undrar förmodligen Är det här systemet repaint Svaret på den frågan är typiskt Medan de gröna och röda signalcirklarna inte försvinner om handeln går i en annan riktning, rör de sig och följer ljusen tills prisutvecklingen ändras till Angiven riktning Detta kan skrämma några av er borta från systemet men om du tillåter mig visar jag de exakta reglerna för att följa för att undvika att placera din handel på fel andra fråga. Många av du kanske undrar är när visas signalen At Början av ett nytt ljus Lysets slut Svaret är inte heller Du kommer att få den gröna eller röda signalcirkeln så snart det nuvarande ljuset berör de övre eller nedre raderna i Renko Street Channel. När du får en signal som är eithe R den gröna eller röda cirkeln längst upp eller ner på kanalen vara redo att placera din 5 minuters handel. Vid denna punkt bör du nu titta på dina andra indikatorer för att du ska placera handeln vid rätt tidpunkt. Möttes kommer du att placera din 5 minuters handel vid början av den följande handlingen. Det finns i huvudsak 4 regler som måste uppfyllas innan du placerar din handel Om alla 4 är uppfyllda är du 90 eller mer sannolikt att vara ITM med din Handel Detta system tillåter dig att handla med hög noggrannhet om 3 av de fyra reglerna är uppfyllda och ger dig fler handelsmöjligheter. SÄKER ALLTID EN HANDEL OM 2 ELLER LÄSRE BESTÄMMELSER ÄR PRESENT. Rulla 1 RSI-raden är på eller Röra 10 20 Låg eller 90 80 Hög linje. Rulla 2 OBV-raden berör eller kommer väldigt nära -6 låg eller 6 hög linje. Rulla 3 FS305-indikatorn spikar upp eller ner från mittlinjen. Rulla 4 VSDVostro-indikatorn Spikar upp eller ner från mittlinjen. Med de huvudregler som läggs ut, låt mig berätta förklaringen om ano Ther regel som inte ingår i någon av indikatorerna Som jag nämnde ovan kommer de röda och gröna signalkretsarna att följa ljusen upp och ner en stark trend tills trenden finner sin omloppspunkt När du väl fått din signal och din 3-4 huvud Regler är närvarande VÄNTA för en 1 stämningsbekräftelse för att försäkra sig om att de röda och gröna cirkelsignalerna har slutat följa trenden och placera din 5 minuters handel på nästa ljus. Se bilden nedan för en visuell referens. Följande skärmdump är inställningen av En nära perfekt handel. Det enda som saknas för att göra detta till 100 perfekt setup skulle vara Regel 4 Vostro Indicator. spiking ner till upp från mittlinjen precis där OBV-linjen röra korsar -6 line.1-minut 60 sekunder Binär alternativstrategi 14 av 18 vinner. Normalt handlar jag inte 1 minuters alternativ först och främst eftersom utbetalningen är relativt dålig. 70 Det är också svårare att vara lika exakt med dessa branscher som de 15 minuters handeln på grund av att Den inneboende nivån av brus På 1-minuterschemat, enligt min mening. Med andra ord, när du handlar 60 sekunders alternativ från 1-minuterschemat, handlar du om en mycket liten mängd prisdata inkapslad i varje ljusstake och en minuts prisåtgärd Är relativt obetydlig i det stora systemet med saker som sagt tror jag att det är fullt möjligt att fatta goda handelsbeslut angående vad som kan hända med prisrörelsen i nästa minut. Basisk 60 andra strategin. Min grundläggande strategi mot 60 sekunders alternativ Går enligt följande.1 Hitta stöd - och motståndsnivåer på marknaden där kortsiktiga studsar kan ha Pivots-punkter och Fibonacci retracement-nivåer kan vara särskilt användbara, precis som de är på andra tidsramar medan de handlar på lång sikt. - ups på första raden av nivån När du handlar instrument som har en hög ljudnivå som är inneboende i det slutliga handelsutfallet som 60 sekunders alternativ tror jag att det är möjligt att spela en högre volym av handelar faktiskt Till din fördel. För de som inte känner till hur jag brukar handla de 15 minuters utgåvorna från 5-minuterschemat söker jag normalt efter en första avvisning av en prisnivå som jag redan har markerat i förväg om det gör det Avvisa nivån, detta bidrar till att ytterligare validera prisnivåns robusthet och jag kommer att se för att komma in på den efterföljande touchen. Förmodligen leder detta till en lägre volym handel som tagits i utbyte mot högre precisionstillfällen. 60 Second Trades Lead Till högre volym. Men eftersom det inneboende bruset i varje 60-sekunders handel är så stor att börja med tror jag att handel med högre volymer faktiskt kan fungera till en fördel genom att det hjälper till att jämnt ut de exakthetssvängningar som kommer när handel Sådana kortsiktiga instrument. För att kunna erbjuda en baseballanalys kan en hitter som normalt håller ett battingmedel på 300 dvs han gör det på basen med en träff på tre av varje tio bollar, gå igenom en tio-spelsträcka där han Bara fladdermöss 100 Å andra sidan, i Samma span kan han slå 450 Men under en 100-spel säsong är det förväntat att med tillräckligt med bats, kommer hans sanna färdighetsnivå när det gäller att träffas noggrant avslöjas. Det är en regression mot den genomsnittliga typen av begrepp . Om du handlar om 60 sekunders alternativ och bara tar 1-2 trades i en 4-timmars session, dvs att vara super konservativ, är det troligt att du kommer att vänta mycket länge innan din sanna färdighetsnivå vid Denna form av handel uppenbaras för din uppmärksamhet. Du kanske inte ens har ett effektivt strategiskt tillvägagångssätt för 1 minuters alternativ och det skulle vara olyckligt om du gick över en månad för att handla detta instrument innan du börjar inse att det är fallet När din vinstkurva eller ITM-procentsats börjar ta sin lämpliga form. Sagt att du inte överträder genom att ta uppställningar som inte är faktiskt där. Det är mycket sämre än att ens välja att handla alls.3 Don inte handla blindt alla stöder av stöd Och motstånd Fortsätt att överväga pris akti På t. ex. ljusstake typer och formationer, trendriktning, fart och saker av den naturen som kommer med personlig exponering för hur marknader av intresse intresserar dig och främjar din handelsutbildning för att ständigt bli bättre. Men utan vidare kommer jag att visa dig alla Mina 60 sekunders affärer från måndag och jag hur jag lägger alla ovanstående i praktiken För att undvika förvirring ska jag kortfattat beskriva varje handel enligt det antal som tilldelats det i nedanstående skärmdumpar. Trafikhistorik med 1 minuts utgång. 1 1 32817 hade varit hög för morgonen och bildade ett motståndsområde Vid den första omkörningen av 1 32817 tog jag ett säljalternativ på 1 54 ljuset. Denna handel vann. 2 I likhet med den första handeln tog jag ett säljalternativ på re-touch av 1 32817 Denna handel vann också. 3 En tredje uppsättning alternativ på 1 32817 Denna handel förlorade, som priset gick över min nivå och bildade en ny daglig hög. 4 Priset bildade en nyare låg på 1 32715, omskuren upp till 1 32761, innan jag kom tillbaka, tog jag ett köpalternativ på omslaget på 1 32715 och denna handel vann. 5 I grund och botten samma handel som föregående Pris höll ganska bra på 1 32715 så jag tog ett efterföljande köpalternativ och vann denna handel. På 2 26 ljuset gjorde priset sitt drag tillbaka till 1 32761 motståndsnivå På en normal Flytta, jag skulle ta en sätta alternativ där, men momentum var stark på 2 26 ljuset nästan sex pips så jag undvikde handeln. 6 Flera köpoptioner var nästan inställda på 1 32761-nivå men ingen materialiserades på nivån Så min nästa handel var ännu ett köpalternativ nära när jag hade tagit köpoptioner under mina två tidigare branscher. Eftersom 1 32715 hade brutits något Innan jag bestämde mig för att istället ta ett samtal på 1 32710 i stället tyckte jag att det var ett säkrare drag eftersom bara en halv pip kan vara avgörande för att avgöra om en 60-sekunders handel är vunnet eller förlorad. Denna handel vann. 7 Sätt tillbaka alternativet på 1 32761 motståndsnivå Denna handel vann. 8 Ringalternativ nere vid 1 32710 där 6 togs. Denna handel vann dock Minuten efter den här handeln löpte ut i pengarna bröt marknaden under 1 32710 och bildade en nyare låg på 1 32655. 9 Denna handel var ett säljalternativ Vid 1 32710, med konceptet att gammalt stöd kan bli nytt motstånd. Men den här handeln vann inte som pris fortsatte att klättra tillbaka till sitt tidigare handelsutbud. 10 Jag bestämde mig för att ta ett köpalternativ på 1 32817, vilket var den nivå där jag tog mina första affärer av dagen. Denna handel kan tyckas vara lite förbryllande först med tanke på att en ny hög för dagen hade upprättats och att Momentum var uppåt Men genom att helt enkelt titta på ljuset verkade det som att priset kunde falla lite. Det var också på väg in i ett område med nyligen motstånd, så när det slog 1 32817 tog jag säljalternativet och handeln gick ut. 11 Ett annat köpalternativ på 1 32817 Denna handel vann. 12 För den här handeln började dagens höga dag på 2 13 ljuset spela 1 32839 Jag hade tänkt att ta en säljalternativ på denna nivå på 3 22 ljuset, men priset gick snabbt igenom det och stängde och sedan för kanske 10-15 sekunder var min prismatning försenad och vid det att anslutningen återställdes var det över ett pip över min avsedda inresa Så jag är glad att jag saknade den handeln, eftersom det var en som skulle ha förlorat. Jag hamnade Med hjälp av 1 32839-nivån på ett samtalsalternativ, dock med tanke på att tidigare motstånd kan omvandlas till nytt stöd. Denna handel vann. 13 1 32892 var nu för närvarande hög för dagen och hade bildat en ny motståndsnivå jag tog ett säljalternativ på nivån på handen. Denna handel vann. 14 Liksom 12, använde jag 1 32839 som stöd igen, och det gav en vinnande handel. 15 Än en gång använde jag dagens dagliga höga 1 32892 som en motståndsnivå för att ta ett säljalternativ, men priset slog igenom och denna handel förlorade. 16 Ytterligare femton minuter förbi innan jag kunde ta en annan handelsuppsättning Den här gången använde jag 1 32892 som en stödnivå gammal motstånd som blev till ny support för att ringa ett samtal. Denna handel var förmodligen min favorituppsättning av Dag och blev hjälp av det faktum att trenden var upp. Det visade sig vara en vinnare. 17 För säljoptioner vid denna tidpunkt hade jag ett öga mot 1 32983 den nya höjden för dagen, men priskonsoliderad två gånger på 1 32971-nivån som utgör en motståndsledning Så jag bestämde mig för att ta ett säljalternativ med 1 32971 På 4 28 ljuset Denna handel visade sig vara en trevlig fyra-pip-vinnare. 18 Min sista handel på dagen var ett köpalternativ tillbaka på 1 32839, där jag tog samma inställningar för 12 och 14. Det var en annan bra fyra-pip-vinnare. Därefter väntade jag på att priset skulle komma upp och se Om 1 32892 skulle fungera som motstånd, men det rörde sig aldrig heller. Jag kände mig lite tröttad vid denna punkt och bestämde mig för att ringa den slutar för dagen. Slutsatser om denna strategi. Sammantaget gjorde jag ganska bra för min första dagshandel 60 Andra alternativ, går 14 18 ITM Men i allmänhet har jag förtroende för min strategi att förutse framtida marknadsriktning med en rimlig noggrannhet och min förmåga att tillämpa den på vilken marknad eller tidsram jag också haft att leka med 1 - minuter alternativ, eftersom det var en ny upplevelse, och jag skulle definitivt överväga att lägga till fler 60-sekunders optionsdagar i min regim i framtiden. Var handlar jag. Min 60-sekunders binär alternativ Trading Style. Good Day Traders. I m Kostasze Och min första artikel handlar om min handelsstil och några kommentarer i mina affärer. Först av allt, Jag vill säga att jag är en kortfristig binär optionshandlare, 1 min och 5 min utgång är båda kortfristiga, jag föredrar handel 1 minuters utgång med 1min diagram Jag använder ibland 5min diagram för att filtrera några av mina inmatningar. Några fördelar med 60secs trading. quick profit. More trading opportunities. More volatilitet när marknaden är långsam. Solid Price Action setups, åtminstone för mig. Lätt att sakna en entry. Losses kan monteras snabbt. Kan vara beroendeframkallande på grund av risken för spelande Undvikas med En strategi och disciplin. Bästa mäklare för 60 andra handelsstrategier. Exklusiv 20 Gratis. 50 Riskfri handel. Nu går vi till den tekniska analysen. Jag tror att den mest solida och heliga graden som många människor letar efter men de aldrig förstår det är Pris Åtgärd Jag menar inte ljusstakar mönster, jag pratar om hur Priset verkar i vissa specifika nivåer. Dessa nivåer kan vara stödresistens, dagliga svängningar som SR, fibrer och tillägg som SR, harmoniska mönster, huvud axlar, dubbla övre bottenmönster, byte av polaritet ett stöd blir ett motstånd och motsatsen Detta är vad Jag kallar PURE PRICE ACTION och det är något som ger dig möjlighet att handla med eller mot trenden och vara lönsam. Om indikatorerna har jag en enkel sak att säga. Det finns ingen magisk indikator, det finns inget magiskt system som kommer att Så att du är rik Så det bästa valet är att sluta leta efter dem och lära sig grundläggande prisåtgärder Personligen är de indikatorer jag använder EMA s för att identifiera trenden, CCI, RSI för att identifiera överköpt överlåtelse av tillgången, wh Ole nummer s indikator som bekräftelse på SR, Daily Pivots och Daily Fibos indies Alla är enkla indikatorer för att bekräfta PA och du kan hitta dem gratis. Några skärmdumpar av mina dagliga affärer med hjälp av prisåtgärder för att handla en omkastning. Se i början av Rektangeln Priset efter en stor rörelse uppåt slog hela nummer 1 51100 den cyan linjen och sedan göra en stor rörelse ner Hela numret är nu vårt motstånd Pris gör en kom tillbaka och kom igen nära hela numret När priset berör vårt motstånd Jag Tog handeln med pilen Det var ITM Doji-stjärnan här är vår bekräftelse Du kan enkelt se från EMA s 8 EMA är över 4 EMA att vi är i en down trend Så i detta fall handlar vi med trenden. Den andra skärmdumpen vi har samma situation men nu tar vi ett samtal andra gången pristestet hela nummer 1 27864 vilket är vårt stöd I det här fallet kan du se att vår 8-åriga RSI ligger under 30 nivåer Det betyder att tillgången Är översalt detta Ögonblick och det här är vår bekräftelse Vi borde vänta på ett litet dragpaket och det nästa ljuset märker att vi befinner oss i en down trend. Mer än 60 andra binära alternativ handelsstrategier artiklar. Alternativ Strategi Balanserat system 75 plus ITM. Veddag, 5 februari , 2014 av Tim Lanoue. Att handla online med binära alternativ kan vara en av de mest fördelaktiga livsbesluten som man kan göra. Men många som är nya till branschen har liten kunskap eller har genomfört tillräckligt med forskning för att vinst genom binära alternativ. Lyckligtvis för dig Syftet med dagens artikel är att tillhandahålla en hög precision binär optionsstrategi som kan användas av handlare av vilken erfarenhetsnivå som helst. Förflyttning kommer vi att täcka grunderna för de indikatorer som behövs och hur de ska implementeras i denna balanserade systemhandelstrategi. Den första indikatorn Som vi behöver för denna binära alternativstrategi skulle vara två exponentiella glidande medelvärden som fastställts vid en period av 5 och 10 Exponentiella glidmedel är indikatorer som disp Lägga genomsnittspriset på en tillgång som över en förutbestämd tidsperiod. Oftast används dessa indikatorer med trendhandel och spelar en primitiv roll i signalprocessen för denna strategi. Den andra indikatorn vi använder skulle vara det relativa styrindexet, även känt som RSI-indikatorn RSI-indikatorn är vanligtvis kategoriserad som en oscillatortyp av indikator eftersom indikatorn svänger mellan värdena 0 00 och 100 00. Men de viktigare värdena som uppmärksammas skulle också vara 30 00-nivå och 70 00-nivå, dessa Nivåer kommer att berätta det villkor som tillgången för närvarande uppvisar Om RSI-värdet ligger nära nivån 70 00 berättar vi att tillgången för närvarande är överköpt och kommer sannolikt att sjunka Men om RSI-värdet ligger nära nivån 30 00 Det berättar för oss att vår riktade tillgång överlämnas och en prishöjning kan uppstå. Den sista indikatorn vi använder i signalprocessen skulle vara den stokastiska indikatorn. Detta kallas också oscillatortypen o F-indikator eftersom den speglar mellan värdena 0 00 till 100 00 Den stokastiska indikatorn är ganska lik RSI-indikatorn, inte bara för att den är en oscillatorklassificerad indikator men det avgör också huruvida en tillgång är överköpt eller överlämnad om värdet reflekteras på Det stokastiska diagrammet är nära 80 00 då anses tillgången vara överköpt men om värdet ligger nära nivån 20 00 då är det känt som oversold. Although denna strategi kan verka komplex på grund av de olika indikatorer som behövs är det relativt enkelt på grund av Till enkelheten för dessa indikatorer och signalprocessen På bilden nedan kan du se hur vi använder dessa indikatorer för att upptäcka en samtalshandelssignal. För att kunna ringa ett samtal måste vi vänta på tre händelser att äga rum. Det första steget som behöver Att hända är för vår ema 5-linje att korsa vår ema 10-linje i en uppåtriktad riktning. Det andra vi behöver se till är att vår RSI-indikator är värderad över 50 00 och den sista skulle vara det o Din stokastiska indikator går uppåt men inte över 80 00-nivåintervallet Om alla tre av dessa villkor är uppfyllda kan vi ringa samtal, men om inte alla tre är uppfyllda så får ingen handel placeras. Likartade villkor måste uppfyllas i Order för en uppsättning handel som ska placeras vid användning av denna strategi Det första steget som måste ske är att vår ema 5 måste korsa vår ema 10-linje i en nedåtriktad riktning. Det andra villkoret som måste uppfyllas är att vårt RSI-värde måste vara under 50 00 Så det verkar som en bekräftelse på att tillgångens pris kommer att gå neråt. Det sista villkoret som ska uppfyllas är att vår stokastiska linje måste gå nedåt men inte inom 20 00-nivån. Fastän den här strategin kan verka som den har många indikatorer Inställningen och genomförandet av denna strategi är ganska enkel. Signalerna som genereras av denna strategi när alla tre förutsättningarna är uppfyllda är starka och kan, när de används korrekt, ge vinstprocentandelar som består av 75 eller högre. För mer information om indikation Ns och instruktioner, besök Indikatortabellerna Page. EXTRA Checkout den här binära alternativstrategins översynen på YouTube.9-tankar om binärt optionsstrategi Balanced System 75 plus ITM. Tim Lanoue säger.

No comments:

Post a Comment