Thursday 31 August 2017

Forex Trading Universitets Ll Cool J


Forex Trading Rules Aldrig riskera mer än 2 per handel. Riskerar aldrig mer än 2 per handel Detta är den vanligaste - men ändå den mest kränkta - regeln i handel och går långt för att förklara varför de flesta handlare tappar pengar. Med berättelser om näringsidkare som förlorar en, två, till och med fem års vinst av vinst i en enda handel, har gått väldigt fel Det här är den främsta anledningen till att 2-stopp-regeln aldrig kan brytas oavsett hur säker näringsidkaren kan handla om ett visst utfall Marknaden, som den välkända ekonomen John Maynard Keynes sa, kan vara irrationell långt längre så att du kan förbli lösningsmedel. Läs mer om stoppavbrott i artikeln. Stoppförlustordern - se till att du använder den. Svinga till staket De flesta handlare Börja med sin karriär, vare sig medvetet eller undermedvetet, genom att visualisera The Big One - den enda handeln som kommer att göra dem miljoner och låta dem gå i pension ung och leva sorgfria för resten av livet. I FX är denna fantasi vidare r Fördrivna av folklore av marknaderna Vem kan glömma tiden George Soros bröt Bank of England genom att korta pundet och gick bort med en cool 1 miljard vinst på en enda dag Men den kalla hårda sanningen på marknaderna är att istället för att vinna Den stora, de flesta handlare blir offer för en enda katastrofal förlust som slår dem ut ur spelet för alltid. För att lära sig mer om George Soros och andra stora investerare, läs den stora Investors Tutorial. Stora förluster, som följande tabell visar, är extremt svårt Att övervinna. Antalet eget kapitalförlust. Antalet återvändande som är nödvändigt för att återställa till original. Låt mig ställa dig några frågor. Är du trött på att köpa system som helt enkelt inte fungerar eller är för komplicerat eller anpassad till vissa marknader. Är du sjuk Av ryggprovning och slösa pengar och tid på att försöka varje ny helig grailindikator som kommer ut. Är din STRESS gå igenom taket när du torkar ditt konto än en gång igen. Du önskar att det var något sätt att vända på det hela Och börja vägen för att tjäna konsekvent vinst varje vecka. Vårt engagemang. Vårt uppdrag är att hjälpa tusentals handelsmän över hela världen att lyckas med handel och tjäna pengar samtidigt som risken minimeras. Du kommer att lyckas och ditt binära alternativkonto kommer att växa Och du kommer att tjäna en betydande inkomst så länge du följer vårt system korrekt. Detta system kan användas både av nybörjare och professionella. Det kräver mycket liten ansträngning eftersom de professionella handlarna kommer att göra jobbet för dig. Allt du gör är att placera handeln när de tillhandahåller Det till dig och se dina pengar växa Det är verkligen så enkelt Klicka på bilden nedan för att komma igång. Vill gå ännu längre Vi har också några av de bästa binära alternativstrategierna på internet för personer som vill lära sig och bli professionella handlare och Gör egen handel Genom att använda binära alternativstrategier kan man öka sin vinnande andel och generera stora vinster. I våra binära alternativstrategier Vi ska lära dig hur man vinner konsekvent på binära alternativ Vi hjälper dig att välja den bästa binära alternativmäklaren och de bästa binära alternativen demo de tips och strategier som ges av oss, du borde kunna öka ditt vinnande förhållande till en nivå där Du kommer alltid att kunna generera vinster på lång sikt Vår erfarenhet har vid flera tillfällen visat att om du följer vissa riktlinjer kan du enkelt konsekvent generera inkomster i finansiell handel. Vi ger bästa chansen till framgång Vi delar våra binära alternativ Vinnande strategier med dig och lära dig hur man vinner de flesta av dina affärer. Vår undervisning och strategier inkluderar. Läs och använd dessa strategier korrekt och du borde kunna vinna över 80 av den tid du handlar. Tänk på att binär alternativ handel handlar inte om Lycka till, det handlar om att använda rätt strategi. J Smith - Barbados. Trading binära alternativ har verkligen förändrat mitt liv Jag var en hemmafru med väldigt lite att göra annat än att slå runt huset hela tiden Ying saker och förbereda middag etc Jag kom över en annons av Elite Trading för denna nya typ av handel som skulle vara mycket enklare och lättare än traditionell Forex trading jag tittade på det, tittade på några YouTube-videor och bestämde mig för att komma igång Lyckligtvis för Jag var mentor av Elite Trading-gruppen så jag kunde undvika alla skräckhistorier som vissa människor går igenom. De lärde mig tunnelstrategin och fick mig den bästa mäklaren, ingen svindlare och jag har kunnat generera mycket pengar, Vinnande cirka 80 av mina affärer Nu har jag massor av pengar och mycket mindre stress Det är min historia. M Brathwaithe - USA. Jag gjorde en riktigt modig sak En sak som jag inte nödvändigtvis normalt skulle göra, eller rådgir andra att göra, men en Sak som fungerade för mig ändå var jag i mitt första år på universitetet, som just avslutat min första projektrunda, när jag hörde om binära alternativ och utan att tänka två gånger bestämde mig för att lägga några tusen dollar in i det. Det hade allt så lugnt utUnder de närmaste veckorna skulle allt förändras för mig och det var allt tack vare att jag upptäckte hur man handlar binära alternativ. Tack och lov är det här ett positivt omdöme och inte en skräckhistoria. Jag tappade inte mina pengar, jag blev inte knuten och blåser allt jag Har jag dock lärt mig att handla binära alternativ lönsamt på grund av Elite Trading-koncernen och lyckades betala mina två första år på universitet, levnadskostnader och allt inom ungefär två månader av ganska intensiv handel. Hur cool är det? T Grenfield - London. Jag upptäckte binära alternativ för nio månader sedan medan jag letade efter alternativa sätt att tjäna pengar. Jag ansåg aldrig ens att handel skulle kunna vara ett bra alternativ för mig, men det är det perfekta med binära alternativ, de har lyckats Förenkla handel så att även någon som jag, utan någon bakgrund alls, kan handla och tjäna pengar hemifrån Det är inte lätt, missförstår mig, och du måste jobba hårt för att hänga på handelsplattformen Bilda och utbilda dig själv ständigt om vad som händer på marknaderna men med hårt arbete och uthållighet kan du framgångsrikt handla binära alternativ och tjäna pengar på det. Jag började göra den här saken på deltid, bara några timmar om dagen efter jobbet, jag Var väldigt konservativ först och placerade mycket mycket små affärer för att se hur bra jag kunde hantera mitt relativt slanka riskkapital i mitt handelskonto. Efterhand blev jag bättre på det och mer självsäker på att använda plattformen och vinsten började öka. Det finns Egentligen ingenting gillar det och så nu 9 månader senare har jag lämnat in mitt meddelande på jobbet och planerar att göra det här heltid en stund, se hur långt jag kan ta det, vilket från vad jag kan se kommer att bli en väldigt väldigt mycket Lång väg Hittills har det varit min flykting från råttan. Det har varit en enormt givande upplevelse. ALLMÄN RISK VARNING HANDEL I BINÄRA OPTIONER BÖRJAR EN HÖG NIVÅ AV RISK OCH KAN RESULTATER TILL ALLT AV DIN INVESTERING SOM SÅDAN, BINÄRA OPTIONS MAY INTE GODKÄNNAS RIATE FÖR ALLA INVESTORER DER SKALL INTE INVESTERA PENGAR SOM DU KAN INTE FÖRETAGA FÖR ATT FÖRSÄLJA FÖRE ATT BESLUTA ATT VARA HANDEL, SKA DU VARA SÄRSKILDA FÖR ALLA RISKER SOM ÄR ASSOCIERADE MED BINARY OPTIONS TRADING, OCH SÖK RÅD FRÅN OAVHÄNGIG OCH RIKTIGT LICENSERAD FINANSIELL ADVISOR UNDER INGEN OMSTÄNDIGHETER SKALL VI HAR ANSVAR FÖR ENHET PERSON ELLER ENHET FÖR NÅGOT TILL ELLER SKADOR I ALLA ELLER DELAR SOM FÖRSÖKAS AV, SOM FÖLJER FRÅN ELLER I FÖRBINDELSE MED NÅGON TRANSAKTIONER SOM ÄR BINNANDE BINÄRA OPTIONER ELLER B DIREKTA, INDIREKTA, SÄRSKILDA, FÖLJANDE ELLER SKADOR SOM SKADAS. Obligatorisk ansvarsfriskrivning - Commodity Futures Trading Commission Futures och Options trading har stora potentiella fördelar men också stor potentiell risk. Du måste vara medveten om riskerna och vara villiga att acceptera dem för att investera i terminer och optionsmarknader. Don t handla med pengar du Kan inte ha råd att förlora Detta är varken en uppmaning eller ett erbjudande att köpa Sälj terminer, aktier eller optioner på samma sätt. Ingen representation är arg E att något konto kommer eller kommer sannolikt att uppnå vinster eller förluster som liknar dem som diskuteras på den här webbplatsen. Det förflutna resultatet av något handelssystem eller metodik är inte nödvändigtvis en indikation på framtida resultat. CFTC RULE 4 41 - HYPOTETISKA ELLER SIMULERADE RESULTATRESULTAT HAR SÄRSKILDA BEGRÄNSNINGAR UTAN EN FAKTISK RESULTATRÄKNING, SIMULERADE RESULTAT FÖRSÄKRAR INTE DIREKT HANDEL SAMARHET, SOM HANDLINGARNA INTE UTFÖRS, KAN RESULTATEN UNDER ELLER ÖVERVÄNDAS FÖR IMPAKTEN, OM NÅGON AV SÄRSKILDA MARKNADSFAKTORER, SOM SOM LIKVIDITETSIMULERADE HANDELSPROGRAMMER I ALMINNT ÄR ÄVEN FAKTISKT ATT DE DESIGNERAS MED FÖRSÄLJNINGEN AV HINDSIGHT SKALL INTE FÖRESLÄPPAS ATT NÅGON KONTO VIL ELLER ÄR LIKELIGT ATT UPPVINNA RESULTAT ELLER TAP LIKNANDE TILL DESS SHOWN. NO REPRESENTATION GÖRAS ATT NÅGON KONTO VIL ELLER ÄR LIKELIGT ATT FÖRVÄNDA RESULTAT ELLER TILL SÄKERHET SOM DISCUSSERAS INOM DENNA WEBBPLATS, STÖD OCH TEXTER VÅR KURSER, PRODUKTER OCH TJÄNSTER SKALL ANVÄNDAS SOM ENDAST LÄR HJÄLPMEDEL OCH SKULLE INTE ANVÄNDAS FÖR ATT INVESTERA SÄRSKILDA PENGAR OM DU BESLUTAR ATT INVESTERA SÄRSKILDA PENGAR, SKALL ALLA HANDELSBESLAG ÄR DIN EGNA. KOPIERING 2015.Elite Trading har det bästa binära alternativet syst Em för att hjälpa dig att lyckas. Imagine en trend trading metodik som har sexton på varandra följande månader av vinnande affärer TACTICAL FX TREND TRADING STRATEGIER Steg-för-steg Trend efter strategier av en heltids Forex Trader. with Vic Noble och Kelvin Thornley. As Personlig FX-coach har jag det unika privilegiet att träffa och arbeta med fantastiska handlare. Jag är ständigt avskräckt av de personer som framgångsrikt har tagit enkla idéer och koncept för att skapa otroliga långsiktiga resultat. I slutet av 2009 fick jag ett mail från en av Mina elever - Kelvin Thornley som hade tagit ett par kurser från mig nästan 2 år tidigare berättade Kelvin för mig att han inte hade en enda förlorande månad handel på ett år. Det är nu över 17 på varandra följande vinnande månader. Det var min uppmärksamhet Jag kontaktade honom omedelbart för att ta reda på mer. Självklart var jag väldigt nyfiken på att se vad det var som han hade gjort med den information som han lärde mig från mig. Du ser, alla får samma information, men resan Ults skiljer sig mycket Varför är det Vad som gjorde stor skillnad för honom Det var självklart att jag hade många frågor så jag intervjuade Kelvin. Du kan hämta denna intervju men om du missade det kan du höra det här. Efter intervjun, Liksom många av er ville jag veta mer om Kelvins tillvägagångssätt Så jag frågade Kevin om han skulle vara vänlig att lägga sina strategier i ord och göra dem tillgängliga för andra. Lyckligtvis var Kelvin mer än glatt att dela med sig av hans systematiska tillvägagångssätt. Att arbeta med Kelvin för att sätta kursen tillsammans med honom har varit en unik upplevelse för mig av flera orsaker. För det första är Kelvin den mest angränsande personen du någonsin kommer att träffa. Han har en väldigt enkel väg om honom. Hans handelsstrategi är lika enkelt. Som många handlare, Kelvin handlar på nivåer av stödmotstånd, men han har ett unikt sätt att kvalificera och filtrera valutapar före varje handelsdag. Han lärde sig denna teknik från en bankhandlarevän som arbetar på en stor världsbank. Här är vad du gör Du kan förvänta dig från kursen. Ett detaljerat tillvägagångssätt av Kelvin s dagliga handelsplan. Dessutom har vi några andra saker som vi kommer att inkludera med kursen. Sample trades fortsätter att spelas in och laddas upp till onlineversionen av Kursen för de närmaste månaderna Detta kommer att se till att metoden genom mycket repetition blir mycket tydlig och lätt att implementera. Min kurs om supportresistance kommer att ingå i kursen Denna kurs hade stor inverkan på Kelvins handel . En gratis uppföljning webinar på ungefär en månad s tid där Kelvin och jag kommer att vara på linje med dig för att svara på eventuella frågor du kan ha Denna Q och ett webinar kommer att spelas in och vi lägger till det i online versionen. En annan intressant Faktum du kommer att höra om Kelvin är hans stora förståelse för odds och sannolikheter Vid en ålder av bara 13 år lärde Kelvin om hästbetting från en av de mest framgångsrika spelarna av den tid han tog Kelvin under sin vinge och lärde honom några värderingar Le lektioner som var en nyckelfaktor för att lyckas med Kelvins framgång Till denna dag kan Kelvin fortfarande satsa på hästsportar. Du kommer att höra Kelvin prata om den här personen som mentorerade honom och andra som hade stor påverkan på honom. Det är coolt Historia och jag tror att du verkligen kommer att älska det. Kelvin s strategi går ut på att fungera Jag hoppas att du kommer att dra nytta av denna sällsynta möjlighet att lära av någon som bevisat att det är möjligt att uppnå jämn lönsamhet genom att tillämpa Enkla och tidstestade tekniker. Vic Noble - Personal FX Coaching. För din bekvämlighet accepterar vi. Jag köpte din kurs för FX Trend Trading för en vecka sedan och jag vill tacka dig och Kelvin för att sätta kursen tillsammans. Jag har redan implementerat strategin i min Demo konto och det är bra! Tack än en gång, Raymundo Vic, jag beställde just denna kurs ikväll ca 9 40 pm och fick bekräftelse länk tillbaka vid 9 47 Jag har glädjat mig till den här kursen som kommer ut som jag kommer ihåg yo Du nämner att det var i de verk jag lyssnade på intervjun du gjorde med Kelvin flera månader tillbaka och var väldigt intresserad av hur han uppnådde en sådan bra track record. Bara tillbringat de senaste 2 timmarna att lyssna och titta på videokursen och är mycket imponerad av allt . Det bästa sättet att beskriva detta är WOW. Jag ser fram emot att börja handla med hans metodik på egen hand. Jag känner information som denna och de andra Forexmentor-kurser som jag har beställt att förbättra och bättre mina handelskunskaper och kunskap är inte en kostnad men En nödvändig investering i mitt handelsföretag deltog jag i det dyra handelsuniversitetet för rättegångsavbrott i brand, för länge men var bara för envis att sluta som jag visste att det var nödvändigt att lyckas med detta. Bara tacka dig Och Kelvin för att sätta ihop kursen och ha fullt självförtroende kommer det att betala sig själv i första hand som används på. Mike Davy del 1 Bra nyheter, jag köpte just Kelvin s metodik från och jag använder redan D det och gjort vinst av det Titta på GBP USD idag, det går dagligen på linjen på Bollinger Band, timmen var överköpt på Stokastisk, och stöd och fibringspunkt från sista låg till hög på timplan 38 2 ge eller ta Några pips great retracement point 1 4855 område kom in på 1 4860 w 25 pip stop loss För närvarande tog halva av på 1 4900 och håller den andra hälften och flytta upp min stopp förlust så jag kan inte tappa Tack för att erbjuda dessa metoder är det s Otroligt bästa hälsningar. Del 2 Bara för att meddela att jag hade en annan vinnare på USD CHF i går kväll. USD CHF rider bollingerbandet till nackdelen på det dagliga diagrammet, letade efter en perfekt retracement-punkt 4 timmar och timmarschema och 1 062 begränsningsorder Var det från det höga och det låga av igår 38 2 retracement den punkten var också nära en daglig central pivot också In i 1 1062 w 25 pip stopp och stängt ut halva vid 1 1024 1 1020 tidigare stöd och den andra hälften Vid 1 1000 pivot vid 1 0995 Också flyttat min stoppförlust i enlighet med denna metod ROCKS. Hi Vic, Det här är en liten anteckning för att låta dig veta att jag hittar Kevins metodik för att vara en av de enklaste men ändå mycket kraftfulla och också mycket Lämplig för människor som jag som fortfarande har ett nattnattjobb Jag valde en mycket bra handel på USDCAD-paret igår med hjälp av hans tillvägagångssätt Jag var övertygad om att ta denna handel och köpte paret på 10479 och begränsat för 110 pips med stoppavbrott 30 pips Jag använde en gränsorder eftersom jag gick och gick inte och kunde inte Hantera det ordentligt Hade jag varit vaken kunde jag ha fått lite mer men är väldigt glad eftersom marknaden gav mig vad jag hade väntat Vic, snälla låt Kevin veta att han har en väldigt mycket väldigt glad användare av sitt system som söker handel Att vara enkelt om man har tålamod och disciplin att vänta på EDGE att spela ut Ha en fantastisk dag. Dr Dre tidigt liv och utbildning. Innan han var Dr Dre var han Andre Romelle Young Han föddes i Compton, Kalifornien i februari 18, 1965 Hans far Theodore sjöng i en amatörgrupp som heter Romells Hans mor Verna, var fortfarande i gymnasiet. Min mamma blev gravid med mig vid en ålder av femton. Det var 64, och oerhört vid den tiden skulle Dre senare relatera. Theodore och Verna gifte sig 1964, men skilde sig 1968, slutligen skilde sig 1971 Verna till Curtis Crayon och De hade tre barn tillsammans, Jerome, Tyree och Shameka. Bland de skiftande familjebakgrunden var musik en konstant närvaro, och det transfixerade Dre i en tidig ålder. Jag har tittat på bilder som min mamma har av mig, från när jag var fyra år gammal på skivspelaren jag är där och når upp för att spela skivorna, sa han i en senare intervju att jag föddes för att göra vad jag gör Jag har varit i musik och lyssnat på musik och kritiserar det, hela mitt livepton var ett relativt säkert mellanklassområde på 1960-talet och musik var en stor del av det dagliga livet. Alla i mitt grannskap älskade musik jag kunde hoppa bakstaket och vara i parken där det fanns ghettoblaster överallt, skulle Dre säga. Men Compton förändrade Fler medel - och arbetarklassfamiljer flyttade ut ur området efter 1965 Watts Riots Upploppen såg 4000 medlemmar av California Army National Guard kallas för att kväva oroligheterna, men inte förrän 34 personer hade dött och mer än 40 miljoner i egendomsskada hade ådragits. Med tiden Dre var i skolan var gangvåld ofta tillräckligt Att han överförde till den säkrare förorterna Roosevelt Junior High School Därifrån deltog Dre på några gymnasieskolor innan han ansökt om ett lärlingsprogram på Northrop Aviation Company. While i gymnasiet giftde sin mamma Verna senare Warren Griffin. Äktenskapet lade till tre systrar och en Stepbrother, Warren Griffin III, till familjen Hans styvbror delade många av Dre s intressen och skulle fortsätta bli rapper Warren G. Northrop släckte Dre s ansökan och Han hittade andra saker att fokusera på. En var musik. Den andra var hans son, Curtis, som föddes 1981 när Dre var 16 år. Sonen skulle bli upptagen av sin mamma och bli en rappare själv och gick på scennamnet Hood Surgeon . Musiken förändrades och Dre tyckte om det han hörde I början av 80-talet besökte han regelbundet en klubb som heter Eve After Dark för att lyssna på DJs och rappers som spelade där. För länge gjorde han set som en DJ. Det var där han Mötte han träffade Antoine Carraby, även känd som DJ Yella, en framtida medlem av NW A. Under dagen skulle Dre vara i gymnasiet och hans frekventa frånvaro blev ett problem. När han slutade skolan krävde hans mamma att Dre antingen jobba eller fortsätta sin utbildning, så han deltog i Chester Vuxenskola i Compton och försökte sedan radiosändningsskolan. Men musik fortsatte att vara hans fokus, särskilt på Eve After Dark, där han såg många banbrytare av hiphop, Inklusive offentlig fiende, LL Cool J och Kurtis Blow . Det var i hans tid på klubben att han ansåg moniker Dr Dre, och med DJ Yella, spelade in sina första demos. Samtidigt släppte Dre som medlem av World Class Wreckin Cru sin första singel 1984, som var En träff i den lilla västkusten electro-hop-scenen i den tidiga 80sRDS Forex System Book. Traders använder en mängd olika metoder för att projicera stöd och motståndspunkter baserat på tidigare prisåtgärder. Emellertid är frågan om dessa områden kommer att hålla eller bryta I realtid är en mycket svårare beräkning. I RDS Forex System ger den tidigare groparhandlaren Michael Radkay valutahandlare ett unikt system för att identifiera stöd - och motståndszoner på valutamarknaden och utveckla lönsamma handelsstrategier kring dessa zoner. RDS Premium. Inkluderar 1 till 5 nedan med E-postsupport 3 En till En Sessioner med Professionell Trader Mike Radkay 1: a månaden och 1 En till en session per månad därefter. Innehållet inkluderar. Vår utbildningsförpliktelse till dig. Efter att ha utnyttjat våra verktyg på webbplatsen, Line Skype för Business-sessioner som du prenumererat med Mike och utnyttjar obegränsad e-postsupport, kommer du att ha ett starkt bud på den rekommenderade professionella handelsplattformen och diagrammen. Köp Sälj Limit, Köp Sälja Marknad, Köp Sälja Stopp, En Annullerar Annan OCO , Trailing Stops och FIFO Hedge Orders.2 Förstå vad som flyttar priserna upp och ner genom Fundamental Analysis.3. Förstå hur tid och justera Lång, Kort eller Ut med Skal-In-skala eller All-In All-Out-tekniker. 4 Förstå De två närmar sig dina motståndare följer Momentum vs Contrarian och upptäcker vilken som är för dig. 5 Förstå de bästa tiderna för att handla och undvik. 6 Ha en grundlig förståelse av våra 5 regler, hemregeln plus 4 Intra - Day RDS Strategy Rules.7 Förstå den korrekta kontraktsstorleken för ditt personliga konto Riskhantering Tolerans för att hjälpa dig med Scaling-In Scaling-Out vs All-In All-Out-tekniker.8 Ge tips för toppartistiker tillsammans med sinsättningsverktyg för att Behåll kroppen, sinnet och andan arbetar i harmoni med rädslan och girigheten som du kommer att bli utsatt för när du handlar.9 Mottaga proprietära tips och snabbspårsnedsättningar Mike har förvärvat hela sin 25 års handelskarriär från stor bild Swing Trading to Intra - Då kartor för att hjälpa dig att bli en oberoende tänkare och beslutsfattare när det gäller att delta i detta spel vi kallar The Markets.10. Ha tillit till risker. Reella pengar och kunna använda dessa praktiska och användbara handelstips resten av Ditt liv. Steg 1 Obegränsad E-post Support. Topics kan sträcka sig från nybörjare till avancerad och från Forex till Futures. När priserna träffar den favoriserade färgkompatibla nivån, utförs handlar baserade på korrekt riskhanteringsteknik Regler och riskman Agementstrategimetoder undervisas i RDS Trade Hunter Premiere eller Master Program. Level 4 37 Market Grid 26 Forex och 11 Futures. Proprietary Support och Resistance Daglig och årlig Grid för 26 spot FX och 11 Futures Markets för dagliga och en stor bild swing perspektiv Vi uppdaterar nivåerna dagligen Sun till Tors med 7 30p Stilla havet och gäller till 2p Stilla havet nästa session 24 7 Användarnamn och lösenord Access. Market Lista Spot EURUSD, USDJPY, USDCHF, GBPUSD, EURJPY, AUDUSD, USDCAD, NZDUSD EURGBP, EURCHF AUD JPY, GBP JPY, CHF JPY, EUR CAD, AUD CAD, CAD JPY, NZD JPY, AUD NZD, GBP AUD, EUR AUD, GBP CHF, EUR NZD, AUD CHF, GBP NZD, GBP CAD och USD MXN Futures E-mini S Level 5 Risk Calculator interaktivt. Förberedelser för marknadsföringsarbetet byggd i enlighet med stöd - och motståndszonerna på 37 Market Grid för att hjälpa dig att mäta och anpassa rätt kontrakts storlek i förhållande till ditt personliga kontorsvärde, riskbelöningsmål och tids tolerans Risken Risk Kalkylator var utformad för att förbättra din Fokusera på prispotential snarare än de känslor som pengar ger till din handel. Software som används för att leverera Trading Education är GRATIS. Vilka är systemkraven för Skype. För att komma igång med Skype behöver du. En internetanslutning bredband är bäst - ta reda på hur mycket bandbredd du behöver Högtalare och mikrofon mobiltelefoner, tabletter och de flesta datorer har dessa inbyggda. En kamera för att ringa videosamtal igen, de flesta enheter har dessa. Skype-applikationen på den önskade enheten. Kontrollera att ditt operativsystem är uppdaterat och att du har de senaste hårdvarudrivrutinerna från tillverkaren installerad innan du hämtar den senaste versionen av Skype. Money Back Guarantee. Om Rotating Directional System Service tillhandahåller inte och levererar vad som har angivits i Support Nivå 1-5 beskrivna ovanför kunden har rätt till återbetalning upp till men högst 100 av betalningen för de föremål som inte anses ha levererats under sällsynta tider roterande riktningssystem Service-datorer, plattformsprogram, webbhotell, Skype-webbinarer, internetanslutning, Twitter och inspelningar presenterar utmaningar Om du av någon anledning inte är nöjd med servicenivåerna på en viss dag inom 24 timmars varsel på grund av en teknisk störning på roterande Directional System Service slutar endast, vi kommer att erbjuda ett proportionellt återbetalning av problemet. En återbetalning kommer att bestämmas genom att dela månadsavgiften Med 20 typiska antal handelsdagar i en månad dividerad med vilken nivå s av stöd som störts för att beräkna återbetalningsbeloppet. Alla betalningar som görs är slutliga Vi ger ingen garanti för att du kommer att vara lönsam genom att använda webbverktygen och eller utbildningen Material som presenteras på denna webbplats På grund av antalet källor som innehållet och rådgivningen erhålls och de inneboende riskerna med elektronisk distribution kan det finnas förseningar, försummelser eller felaktigheter i sådant innehåll och råd och på webbplatsen INNEHÅLLET OCH RÅDET PÅ WEBBPLATSEN LEVERAS SOM ÄR, UTAN NÅGOT GARANTIER. Vi följer US Holiday Schema plus vi kommer att vara borta från luften 2 veckor per år gäller stödnivåer 3 Webbplatsverktyg 4-5 uppdateras normalt MF Du kommer att bli underrättad om Dessa specifika dagar i förväg Det kommer inte att finnas några återbetalningar som erbjuds för dessa dagar. Michael Radkay Efter att ha fått en BA i ekonomi från Lake Forest College i maj 1989 och njöt av 4 år av Forester Football som 1: a stri Mike Strong Safety and Punt Returner, Mike har dedikerat de senaste 20 åren av sitt liv till Futures and Forex-industrin. Mike tyckte att det här var ett bra sätt att övergå sin konkurrenskraftiga anda till arbetsplatsen. Han började som löpare i 30-åriga Bond Futures grop på Chicago Board of Trade och arbetade sig fram till att bli en mäklare för en 1993 års 30-årig Bond Pit 1995 - Mike Red Blue Jacket Group NANCO Förgrunds-Right-End 1997 blev Mike självfinansierad, egenföretagare. Efter handels timmar från 1993 till 2004 Mike var medverkande i att bygga och leverera läroplanen som används av University of Trading en skola som satte grunden för handlare på alla kompetensnivåer. Företaget anställde 25-50 anställda och stod över 200 handlare. År 2004 övergick han från handelsplatsen Till datorskärmen och ombyggde hela sitt program för att tillgodose skärmhandlaren 2007 flyttade Mike till Los Angeles för att starta sitt eget handelsutbildningsföretag, RDS Trader LLC Mike har varit en frekvent bidragare för CME-koncernen Global Futures Trader Kingdom Mirus Futures NinjaTrader Forex Connect, FX-instruktör och i början av 2010 Mike och hans fru Stephanie byggde den nya DTI-FX-divisionen Mike erbjuder sin erfarenhet och kompetens som Futures Forex-handlare, mäklare, mentor, CBOT CME-gruppens akronym RDS och NFA 0250761 Medlem till sina kunder Den proprietära metoden som lärs till sina elever är känd som det roterande riktningssystemet RDS Denna metod har hjälpt honom att uppnå framgång speciellt som en näringsidkare och i allmänhet i alla aspekter av att investera. Mike har också varit en Commodities Forex Trading Lecturer vid både Northwestern University och UCLA fortsatta studier Program. Stephanie Radkay Efter att ha fått en BA i matematik vid Indiana University 1990, gick Stephanie i grova groparna i Chicago Mercantile Exchange som clerk för Timber Hill Interactive Brokers 1993 började hon Hennes mäklare karriär som den enda kvinnan i Major Market Index Futures pit Samtidigt gick hon också med sin man, Mike, afte R handels timmar vid University of Trading för att lära ivrig elever att gropa handel År 1995 fick hon uppgiften att fylla order i S P500 Futures grop Vid den tiden hade denna grop gemenskapen 600 män och fem kvinnor 1998 lämnade Stephanie S P500 Futures pit och följde Tech Boom för att fylla order i NASDAQ100 Futures pit. By 2000 beslutade Stephanie att ta en paus från handel och 2008 återvände hon till sin kärlek till handeln och för att hjälpa till att bygga RDS Trader, Mike byggde i början av 2010 Stephanie och Mike gick ihop med DTI för att leda upp sin nya DTI-FX-division Stephanie är känd som TIGR till sina medarbetare och mäklare på Chicago Mercantile Exchange och Eats Stress for Breakfast enligt Chicago Tribune-artikeln 09 14 97 Hon tar med sig hennes erfarenhet och kunskap om handel, undervisning och hantering av stress till alla våra kunder.

No comments:

Post a Comment